dissabte, 19 de maig del 2012

Estimats Exploradors!

Espero que, després de la gran jornada que hem passat plegats al Natupark, estigueu descansant ben plàcidament. De fet, "el Tato" afirma que està molt cansat!

A continuació, publico, d'una banda, la correcció de les fitxes corresponents a les etapes de l'Edat Mitjana i l'Edat Moderna que em vàreu entregar per avaluar.







D'altra banda, us deixo un vídeo recopilatori de l'activitat d'Educació física, amb el joc de l'Edat Mitjana que vam fer la setmana passada. A veure si us hi trobeu!




- Us han semblat complicades les preguntes?
- Quantes preguntes heu encertat?
- Què us ha semblat el vídeo?


NOTA: Reocordeu que el proper diumenge al voltant de les 20:15h ja podreu posar-vos davant de l'ordinador amb els apunts i llibre preparats, ja que a les 20:30h comencarà el tatoqüestionari!


COMENCEU A ESTUDIAR PER L'EXAMEN EL CAP DE SETMANA! (És un consell del FROM...)

8 comentaris:

  1. Hola Exploradors! Com va la història? Aquí la "tata Susana" feta pols! Estic baldada després de fer el mico ahir!! POL!!!! Ja veuràs quan t'agafi! Que la blava era fàcil, oi?? Tinc "agujetas" fins a les pestanyes! Molt "xulu! el blog aquest! Ja m'agradaria a mi saber fer cosetes d'aquestes! Però una ja té una edat! Al Paleolític no ens ensenyaven a fer això! Estudieu molt aquest "finde" que, tot i que la majoria de vosaltres heu guanyat alguns tatos, caldrà treure una bona qualificació al control de la unitat. No podré connectar-me al tatoqüestionari de demà, tinc celebració d'aniversari de la meva petitona. Així doncs, molta sort a totes i a tots! Estic convençuda que ho fareu molt i molt bé! SOU UNS CRACKS!!!!

    ResponElimina
  2. el video esta molt guaiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. albi ya veus si esta guaii i tu corrent
      ♥♥♥...

      Elimina
  3. on está el tatoqüestionari aquest que no se on es

    ResponElimina
  4. esta molt xulooooo el video per cert

    ResponElimina
  5. Susi yo tambe estic "hecha polvo" i jo hem vaig pujar al taronja que era mes complicat ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ i a sobre em fan un mals les ingless♥♥♥ bueno m'hen vaigb que hem d'anar a estudiar (alba perez)

    ResponElimina
  6. t´ho has currat he aldric!!!!!!!!
    jajajjajajajajajajajajaj!!!!!!!!!!!
    fins aviat i multisima sort a tots!!!!!!!!!!!

    atentament:

    Dídac

    ResponElimina